Artikkel
Treff kundens behov – også ved betaling
Tyder tilbyr fleksible betalingsløsninger for sine privatkunder, inkludert Vipps, faktura og delbetaling. En sømløs og kundevennlig opplevelse.
Del artikkelen:
I dagens marked handler det om mer enn bare å levere en god tjeneste – det handler om å møte kunden på deres premisser, også når det gjelder betalingsløsninger. Som partner for tilstandsrapport gir Tyder kundene fleksibilitet, ikke bare når det kommer til valg av tid for befaring, men også når de skal betale for tjenestene.
Kundefokus og tilbakemeldinger som en driver for forbedring
Hos Tyder er vi stolte av vår unike kompetanse og dedikerte ansatte. Personlig er jeg svært opptatt av kundetilfredshet. Dette måler vi på alle våre oppdrag gjennom en stjernemodell (1-5) og åpne kommentarer fra kundene våre. Så langt har vi fått mange positive tilbakemeldinger, noe som selvsagt er gledelig. Likevel mener jeg at de konstruktive tilbakemeldingene gir minst like stor verdi, da de er viktige verktøy for kontinuerlig forbedring.
Enkle og fleksible betalingsløsninger
I tredje kvartal har vi hatt stort fokus på hvordan vi kan tilby enda bedre betalingsløsninger til våre kunder. Med min bakgrunn fra finans, med spesialisering innen betalingssystemer for både bedrifter og privatpersoner, vet jeg hvor viktig det er at betalingsprosessen er enkel og smidig.
Derfor har vi valgt et system som gjør betalingen fleksibel og tilpasset kundens behov. Etter at rapporten er levert, mottar kunden en SMS med en betalingslenke hvor de kan velge mellom flere betalingsmetoder:
Direkte betaling: Vipps, VISA, MasterCard, Apple Pay og Google Pay
Faktura: Sendes på e-post eller som e-faktura dersom kunden har aktivert dette
Delbetaling: Vi tilbyr fleksibel delbetaling med 3, 6, 12, 24 eller 36 måneders delbetaling*.
Fra kunden mottar SMS-en har de 48 timer på å gjøre et aktivt valg. Hvis ingen valg blir gjort, vil en vanlig faktura bli sendt.
En sømløs kundeopplevelse
Vi er overbevist om at vår kundereise er blant de beste i bransjen. Fra booking og befaring til ferdigstilt rapport, er Tyder her for å levere en opplevelse som er sømløs, informativ og profesjonell. Tilstandsrapporten er et kritisk dokument for boligkjøperen, og med Tyder på laget kan du være trygg på at alle aspekter av eiendommens fysiske tilstand er grundig ivaretatt.
Fremtidige forbedringer
Vi hviler ikke på laurbærene, og jobber kontinuerlig med å forbedre kundeopplevelsen. Vi har store planer for slutten av 2024, og ser frem til å implementere flere tiltak som vil gjøre reisen fra bestilling til betaling enda enklere, mer opplysende og bedre for våre kunder.
Ta kontakt for mer informasjon på post@tyder.no
Forfatter
Simen W. Nilsen
Daglig Leder
Relaterte Artikler